تاریخ انتشار: شنبه، ۱۰ خرداد ۱۳۹۳     603 :تعداد بازدید  
اطلاعات شما قبل از تماس با کارشناس

کاربر محترم

دقت داشته باشید که پس از ثبت درخواست خود در سامانه، پیگیری درخواست را با ورود به محیط کاربری خود انجام داده و بررسی شرایط خاص درخواست را که در سامانه اعلام می‌شود، ملاحظه نمایید.

درصورت نیاز برای رفع مشکل توسط کارشناس (که معمولاً اشکالات نرم‌افزاری و شبکه‌ای می‌باشد) از طریق تماس تلفنی، به اطلاعات سمت راست صفحه‌ی اول سامانه دقت کنید و بخش "مشخصات سیستم" را پس از مطالعه یا یادداشت‌برداری، به کارشناس مربوطه اعلام نمایید تا ایشان بتواند سریعتر ارتباط درون شبکه‌ای را با کامپیوتر شما برقرار کند.